Sunday, January 20, 2013


Assalamualaikum...hai...setelah sekian lama meninggalkan blog ini..kini sy kembali lagi..hihi..yehaaa akhirnya mampu jugak aku menghabiskan sem 1 ditahun akhir pengajian ini..semester yang sangat2 menguji ketahanan fizikal dan mental..hampir give up dah aku...so stress...tahun akhir as a BACHELOR'S IN civil engineering..engineer to be..hahha berangan kuat sehh..semoga menjadi kenyataan, impian dan cita2 yang telah lama aku idamkan..
tahun 2012 juga telah memberikan aku satu impak yang baru...berjinak2 dgn bisnes online..tertarik betul aku dengan VITAMIN C 1000mg, stelah mencuba, kawan2 juga keep asking me..so aku buat keputusan utk menega la plak...so baru bjinak2, dah ada jugak la 2 3 org pelanggan..so dengan harapan sem depan akan mmbuka lebih byk rezeki kpd aku...
2013pula, menjemput aku utk menambah peluang bsnes..nak start bisnes ribbon brooch with pearl...so bling2..harap semuanya akan menjadi..

rIBBON BROOCH with pearl is coming soon, stay tuned guys !

No comments:

Post a Comment